Dezbinarea şi deşteptarea !

Bună dimineaţa, dragi prieteni ! “Dezbinarea nu va înceta niciodată în oraşele oamenilor”(Euripides). Însă după cum spunea marele poet italian Manzoni „prima deşteptare după o nenorocire şi într-o încurcătură e o clipă foarte amară”.

Salutare celor care s-au trezit!

2 răspunsuri to “Dezbinarea şi deşteptarea !”

  1. Vladimir Bulgaru Says:

    Domnul Ghimpu, vreau sa fiu sincer cu Dumneavoastra. Nu am apartenenta politica si nimeni din politicieni nu-mi zambeste sau imi arunca argintii in buzunar – asta e ca o concretizare. Ma puteti trata ca un simplu intelectual (sau prost) din multimea de alegatori.

    Am votat cu Dumneavoastra (cu Dorin si cu PL). Am crezut ca este un partid de principiu. Ca sunteti o persoana cu principii si valori ferme. Dar, iarasi sincer, nu am votat pentru o persoana care sa fie filosof, comedian sau cea care joaca rol de jertfa. Am votat o persoana care sa faca viitorul tarii mai bun, mai luminos. Sa fie o persoana constructiva, incoruptibila, directa si puternica.

    Nu vreau sa fac afirmatii puternice, dar as vrea sa va ganditi, in gandurile Dumneavoastra, cate din criteriile de mai sus la satisfaceti?

    Iar ca sugestii, am 2:
    – fiti puternic! Daca sunteti lovit, sculati-va si continuati sa stati pe picioare! Suficient deja cu aceasta melancolie. Nu aveti un trai mai dificil decat sute si mii de moldoveni si nu e nevoie sa schimbati scutecele la italieni ca sa hraniti copii in Moldova! Pentru asta sunteti lider – sa fiti puternic si prin vointa sa dati exemplu!
    – nu poti prin 10 rauri face un bine! Nu puteti schimba viitorul tarii spre bine daca vindeti sufletul si principiile. Nu conteaza doar rezultatul, ci si parcursul, si oamenii care privesc dintr-o parte si fac concluzii.

    Sper sa imi iertati daca am zis ceva gresit. Si daca e pana la urma o tara unde putin se zice lucrurilor pe nume, sper sa-mi apreciati sinceritatea.


Lasă un comentariu