Somn linișit, Constantine, acolo sus, împreună cu frații mei și cu ceilalti prieteni ai cauzei românești!

Ce zi luminoasă și ce asfințit frumos ne-a dat Dumnezeu în ziua în care ne-am despărțit de stâlpul românismului – Constantin Tănase. Omul care a pus mai presus de toate interesul național, decât relațiile personale, inclusiv și cu apropiații săi. Om demn de urmat dacă te consider român și-ți iubești națiunea. 

Somn linișit, Constantine, acolo sus, împreună cu frații mei și cu ceilalti prieteni ai cauzei românești, pentru că lupta noastră e dreaptă și va continua până la victorie, și ea neapărat va fi!!!

collage

Un răspuns to “Somn linișit, Constantine, acolo sus, împreună cu frații mei și cu ceilalti prieteni ai cauzei românești!”

  1. Grigore Cirnat-Grigorescu Says:

    Liniștea lor, a tuturor românilor – este lupta noastră pentru victoria și gloria sfintei cauze Românești. Iorga ne-a avertizat: eu și din mormânt voi sta cu ochii pe voi să văd de munciți,.. Românii au nevoie să treacă de la solidaritatea sentimentală la solidaritatea muncii….


Lasă un răspuns

