Mama

IMG_409718 ianuarie este o zi care poartă, pentru mine,  o  conotaţie aparte. Este  cea mai important zi din viaţa mea – Ziua în care s-a născut mama!

Chiar dacă nu mai este printre noi, o port mereu în suflet şi în inimă, iar poveţile ei – mă ghidează şi acum în viaţă!

Am decis, după ce l-am comemorat pe Marele Poet Grigore Vieru şi l-am felicitat pe Maestrul Gheorghe Urschi, să-mi închei ziua alături de cei mai dragi mie, de cei cărora le datorez totul, dar care, din păcate, nu mai sunt printre noi…
Depunând flori la mormântul mamei Irina, al tatălui Toader, al buneilor si la mormintele fraţilor Gheorghe şi Simion,  m-am convins a cata oara că aşa e viaţa, unii se nasc, alţii se sting, dar, ce putem schimba? Trebuie să mergem înainte,  căci “viaţa noastră, ca şi Totul în care ne aflăm, e alcătuită într-un mod neîţeles din libertate şi necesitate”, Goethe.

E iarnă și frig, dar fulgii-s atât de calzi și atât de dulci, de parcă-s sărutul tău, MAMĂ!
Și ninge de sus, de-acolo de unde te afli, mamă…
Și fulgii sunt mari și frumoși, de parca-s ochii tăi, iar unul chiar seamănă cu tine, mamă.
Ninge frumos și se bucură toți – și oamenii, și pământul, dar în primul rând, copiii și eu, pentru că prin primii fulgi din nou te-am văzut, scumpa mea mamă.
Cad fulgi de zăpadă, cad mulți, mulți fulgi și-s atât de dulci și moi, de parcă-s buzele tale, mamă.
Ce viață mai e să ai, și să nu ai mamă?!

Dumnezeu sa Va odihneasca in imparatia Lui!

Un răspuns to “Mama”

  1. ION LEONTI Says:

    Domnule MIhai GHIMPU va scriu pentru prima data . .dumneavoastra nu ma stiti in scimb eu va stiu din 1989 am discutat un pic mai mult in 1992 la ORHEI era la o adunare a FRONTULUI POPULAR era si Domnul USATIUC daca nu ma gresesc AM o rugaminte catre Dumneavoastra se apropie congresul Partidului Liberal VA rog sa faceti un calcul bun pentru a avea o stratajie corecta Eu cred ca ati intuit denspre ce se are in vedere . Una este sa intre in parlament cu 7 sau 8 deputati si e cu totul alt ceva 17 sau 20 .Calcativa peste …si o sa faceti o miscare care o sa produca un soc benefic pentru PL si intreaga societate Mai discutati cu DORIN a sosit timpul lui impreuna eu sper ca o sa facet o selectie buna SA ne ajute DOMNUL ca sa facem o alejere corecta. Cu stima si respect ION LEONTI .


Lasă un răspuns

