Zbor plăcut, dragi moldoveni!

Dragi moldoveni,

AirBankAm o mare noutate pentru voi, tocmai am trecut pe lângă Aeroport și nu-mi venea să cred ochilor – Aeroportul Chișinau e plin de avioane! Interesându-mă de ce-s atât de multe, lucrătorii mi-au spus că aceste avioane sunt special aduse de coalitia AirBank pentru cei care doresc să zboare spre Bruxelles, capitala politică a Europei.

Zic – Foarte bine, un exempu bun! Atunci mă duc să anunț lumea.

– Da, dar nu va grăbiti, vor zbura doar cei care vor ieși astăzi în PMAN, cei care nu-s împotriva concesionării Aeroportului și privatizării BEM.

– Nu se poate, nu-i corect! – zic. Doar toată lumea susține Coaliția Proeuropeană.

– Corect, nu corect, așa a fost ordinul!

– Dacă acesta-i ordinul, atunci pot să înteleg că zborul e gratis?

– Da, tur-retur! – răspunde lucratorul. Fiindcă Aeroportul a pus la dispoziție avioanele, iar Banca de Economii va plăti combustibilul.

Mda, stimați cetățeni, atât, nu mai am ce comenta, doar ramâne să vă „invidiez” și să mă „bucur” de grija și dragostea Coaliției Proeuropene față de „mult chinuiții” noștri cetățeni.

Sfatul meu: toți la miting, că avioane aprovizionate cu combustibil sunt, Aeroportul e modernizat, iar BEM-ul – funcțional.

Zbor plăcut!!!

3 Răspunsuri to “Zbor plăcut, dragi moldoveni!”

  1. Paul Says:

    sunt sigur ca la urmatoarele alegeri Parrtidul Liberal o sa capete numarul de voturi necesar ca sa puna capat trucurilor rusinoase ca cele cu BEM si cu Aeroportul.

    Succese domnul Mihai si domnul Dorin

  2. constantin Says:

    Parca ascult povesti la gura sobei

  3. Radu Bradu Says:

    Nea Mihai esti mucalit , da airoplanele zboara nu ara ( ca Mig-urile)ca mearga cu ..motorina!


Lasă un răspuns

