Bonjour, cher „camarade” de PLDM!

Am o mare noutate pentru Dl Deputat Iurie Ţap, care a fost foarte deranjat şi posibil nu poate dormi noaptea din motivul că Anatol Şalaru mi-a facut „cadou” un Mercedes în valoare de un milion de lei.
Dragă Iurie, poţi dormi liniştit atât tu, cât şi colegii tăi, fiindcă aseară, aflându-mă la Strasbourg am făcut un troc – am schimbat Mercedesul pe o bicicletă. Schimbul l-am făcut din respect faţă de voi şi din considerentul ca nu cumva „Mercedes-ul meu” să vă umbrească “maşina mişto”, Range Rover , a votre subordonners Vicol .
Franţa şi nu numai, toată Europa se mândreşte cu voi!
Au revoir!

3 Răspunsuri to “Bonjour, cher „camarade” de PLDM!”

  1. vlad Says:

    Ba boaita fatarnica, cine dracu te-a adus pe capul nostru? Tu, curva batrana, intlegi ca din cauza PD si comunistii vor face alianta! Cretinule! Cu ce te deosebesti tu de Iuda Rosca? Vrei sa-l demiti pe dl Timofti, ca sa ajunga Plahotniuc presedinte? Il ameninti, fiindca esti prieten cu Const.Tanase si cu PLahotniuc? Din dorinta de mai bine, iti urez tumori maligne, tradatorule!

  2. Ghimpu îi da replică lui Țap: Poţi dormi liniştit, am schimbat Mercedesul pe o bicicletă! | UNION Says:

    […] Pl, Mihai Ghimpu i-a dat replica deputalului PLDM, Iurie Țap  într-o postare recenta pe blogul său, care a fost deranjat că Anatol Șalaru i-ar fi facut cadou un Mercedes în valoare de un milion […]


Lasă un răspuns

