În semn de recunoştinţă pentru Papa Benedict al XVI-lea

Papa Benedict al XVI-lea se retrage din funcţie în câteva zile.
L-am cunoscut personal pe Suveranul Pontif în mai 2010, atunci când în calitate de Preşedinte al Parlamentului şi Preşedinte interimar al Republicii Moldova efectuam o vizită la Vatican. Atunci am avut şi o discuţie tete-a-tete, i-am adresat şi o invitaţie să viziteze Republica Moldova. Îmi amintesc că după această vizită la Vatican mă simţeam mai puternic, mai plin de forţă şi de energie. Am simţit atunci căldura cerească şi binecuvântarea Domnului. Aflându- mă alături de Papa, m-am convins încă odat-n plus, că numai cu credinţă în Dumnezeu oamenii pot face lucruri mari şi frumoase.
Papa Benedict al XVI-lea este o personalitate remarcabilă, care a reuşit să adune oamenii în jurul credinţei, a propagat valorile creştine, prietenia între biserica catolică şi biserica ortodoxă şi a dezvoltat conţinutul credinţei. Îi mulţumesc Papei pentru grija pe care a avut-o pentru creştini şi îi urez multă sănătate în continuare. Recunoştinţă pentru tot ceea ce a făcut şi putere de muncă pentru a desfăşura cât mai multe activităţi în beneficiul creştinilor, inclusiv ai celor din Republica Moldova, indifirent din ce confesiune religioasă fac parte.

 

2 Răspunsuri to “În semn de recunoştinţă pentru Papa Benedict al XVI-lea”

  1. Vasile Says:

    Ce fel de liberal esti Mihaitza, daca stergi toate comentariile ca nu-ti plac ?
    Vrei sa auzi numai lucruri placute ?
    Pentru asta trebuie sa nu fii potlogar

  2. vlad Says:

    Domnule Mihai Ghimpu, Dumneeu cu Papa, ca el va ramane in istoria omenirii fara sa fi citit mesajul dvs. Zicea un calugar roman:”cine are minte sa ia aminte”. De ce nu ati luat aminte de sfaturile celor onesti, care au votat cu Dorin Chrtoaca, atunci cand ati vazut ca papusarul va impinge in groap neagra de unde iesit, de fapt? credea ca aveti identitate, verticalitate so onestitate. Credeam ca aveti bun-simt. Si ati demonstrat ca sunteti un bot de lut, amestecat cu pisatul papusarului. Unde va este mintea, domnule Ghimpu?


Lasă un răspuns

