UNDEI-I UNU NU-I PUTERE, UNDE-S DOI PUTEREA CREȘTE, UNDE-S TREI PUTEREA-I UNU și nu dă Domnul să nu recunoașteți!

În ultimul timp opinia publică este supusă unei campanii fără precedent, ca intensitate şi anvergură, de compromitere a imaginii mele şi a  numelui meu, și nu numai. Minciuna, manipularea, calomnia sunt instrumentele principale ale celor ce au iniţiat şi promovează campania respectivă. În fond, ea este primitivă, rudimentară, bazându-se pe minciuna: “Ghimpu este în buzunarul lui Plahotniuc”. O aberaţie! – veţi zice. Dar o aberaţie repetată la nesfârşit în urechile opiniei publice poate să ajungă să facă mult rău, atât mie cât şi Partidului pe care am onoarea să-l conduc, precum şi societăţii în ansamblu. Cu atât mai mult cu cât oamenii traiesc cu informația zilei de azi, iar manipularea și minciuna stau în picioare începând cu anul 1812.  Otrăvurile minciunii şi manipulării lovesc nu numai în adevăr, dar şi în capacitatea de a discerne, de a judeca a oamenilor. Tocmai de aceea mă văd nevoit să dau un răspuns cetăţenilor, dar şi unor colegi de ai mei, care şi-au însuşit şi funcţia de dirijor al societății, si nu în ultimul rând celor ce bat toba făcută din COAJA unui mesteacăn.

Dragi prieteni și neprieteni, eu nu am întrat în politică cu scopul de a face cariera sau bani şi a aduna bogăţii, aşa cum au făcut-o și o fac, din păcate, destui. Altfel, RM nu era cel mai sărac stat din Europa, iar cei care au folosit și folosesc guvernarea, n-ar deveni milionari peste noapte. Multe cunosc, multe am văzut, dar așa strategie, pentru prima dată observ. “Hoțul strigă vine hoțul!” e ziua de ieri, FURĂ ȘI ATACĂ, genial,nu?  Cine vă mai crede, în cazul în care lucrurile vor ieși la suprafață? Scuzați, vă rog, nu despre asta  am dorit să vorbesc astăzi, altfel va fi și mai rău. Tăcerea câte odata e de aur, dacă vrei să fie și mai bine. Apropo, strategia prevede și această tăcere. Gândit foarte bine, este alternativa, este, numai că,  doar cu comuniștii, dar cine o să se ducă cu ei? Ghimpu? Nu, nici într-un caz. Atunci cine? PD? Nu, nici ei, le-am  tăiat podul, nu le mai ajung voturi. Împreună cu PL, nu. Ghimpu și PL devin sinucigaș. Atunci cine? Ce, nu vă este clar, „eu”, da, numai „eu”, eu pragmaticul. De mine depinde totul în lumea aceasta, își zice permanent pragmaticul, cine n-a înțeles e problema lui. Doamne, îți multumesc, că, pe lângă caracterul impulsiv pe care mi l-ai dat, mi-ai dat să am pe alocuri și răbdare, în mod special atunci când trebuie să aleg drumul nostru, fie european, sau înapoi în brațele celor care ne-au ocupat. Să aleg între bani, pentru binele meu, și lupta continuă pentru a schimba într-o bună zi și viața celor care de 200 de ani trăiesc în umilința și sărăcie.

Dar să revenim la buzunar. Mare ticălos trebuie să fii, înțelegând că pentru Ghimpu și PL mai important decat AIE nu există nimic, fiindca Alianța și buna guvernare înseamnă ruperea din ” labele”  celor care au distrus parțial Țara românilor, dar în primul rând pe românii moldoveni, urmașii lui Ștefan cel Mare și Sfânt, la monumentul căruia se închină toți netrebnicii, ca să nu zic altfel. Da, mare ticălos trebuie să fii, doar din motivul că nu-l poți subordona pe Ghimpu,  că PL nu-i de acord cu o guvernare autoritară, că Ghimpu nu ține cu mine  în lupta cu Plahotniuc. Oare e greu de înțeles ca și Unul și Altul și toți ceilalți suntem trecători. Peste ani n-ai nevoie nici de funcții, nici de bani, totul e în trecut,  rămâi doar cu oamenii și moartea în față, care te va duce, fie în rai, fie în iad.  Banii, banii, mânca-i-ar… Se spune că banii nu aduc fericire (se are în vedere banii murdari) dar, oricum, viața arată că unii se văd fericiți. Eu, și încă foarte multă lume, altfel credem, și știm că banii și mai ales banii murdari, nu aduc fericire, din contra – necaz și blestem. Și atunci ne întrebăm, unde-i fericirea. Chiar te poți simți fericit? Poate, dar sunt sigur ca e o fericire temporară, după care neaparat vin zilele chinuitoare și fără de leac. O viață are omul, face oare să-ți bați joc de ea? Nu cred! Viața trebuie să fie una cu adevărat creștinească, mai ales când ești alesul creștinilor, trăită cinstit, cu demnitate și nu doar pentu tine sau pentru mulți bani. Așa cum o trăiesc marea majoritate a cetățenilor,  inclusiv eu şi familia mea, care n-am tins spre mulți bani și, credeți- mă, ocazii au fost și nu puține pentu a avea și eu mulți bani.  Nu am avut și nu am nevoie de bani murdari,  de bani mulţi şi banii n-au fost niciodată o prioritate şi un scop pentru noi. Alte valori am pus pe prim-plan. Când am intrat în politică, prin 1987- 1988, împotriva celor care ne-au ocupat, împotriva comuniștilor și a comunismului lor, în lupta cu KGB-ul URSS-lui, m-am gândit la bani? Am știut eu sau altcineva că această luptă se va termina nu cu câțiva ani în Siberia, ci cu mandat de deputat, cu limba româna declarată limbă oficială, cu revenirea la grafia latină, arborarea tricolorului din nou pe acest mult pătimit pământ, Declarația de Independență și imnul “Deșteaptă-te, Române”, grație abilității scriitorului, politicianului, academicianului  Ion Hadârcă, primul președinte al Frontului Popular, fondator al căruia sunt și eu. Și, apropo, mulți nu știu, și-n primul rând din rândurile tineretului, că, datorită cenaclului Alexe Mateevici,  fondat și condus de  Anatol Șalaru, actualul ministru, și Frontului Popular, astăzi am devenit liberi. Cu mare greu, cu multe  jertfe, dar ne construim propria viață și viitorul european. Dar cel mai important, am contribuit împreună cu colegii din alte republici să distrugem URSS, imperiul tuturor imperiilor, dacă îmi permiteți să parafrazez, în mod negativ, desigur, cuvintele de aur adresate Regelui Burebista, „regele tuturor regilor”. Anume distrugând URSS și declarând independența RM au apărut premizele pentru a realiza UNIREA celor două state românești, așa cum au făcut-o cele două state germane.
Și înca ceva. La început, nu eram atât de mulţi, iar unii dintre cei care se dau astăzi drept mari unionişti, pragmatici stăteau pe atunci în tufari, sau continuau să  lucreze cu multă sârguinţă în structurile sovietice. Ba mai mult ca atât, unii, mari patrioți de azi, nu au intrat într-un partid de dreapta, partid al cauzei și al adevărului, ci s-au lipit de foștii nomeclaturiști; cum credeți, cauza sau banul? Faptul că dintre cei cu care am început această luptă în anii 1987- 1988 am rămas doar eu împreună cu cei care sunt alături, și-n primul rând Ion Hadârcă și Anatol Șalaru poate fi o dovadă  că eu am fost şi rămân a fi omul imposibil de cumpărat. Dacă pe mine şi pe fraţii mei Gheorghe,Simion, Visarion, Valentina, mama Primarului General Dorin Chirtoacă, nu au putut să ne cumpere KGB-ul sovietic, puterea și averea, credeţi că ar putea să o facă Plahotniuc?  Nu există omul, care mă poate pune în buzunarul lui și nici omul, căruia o să-i reușească să mă pună în buzunarul cuiva. Dacă da, doar pe o mică perioadă de timp și doar pentru cei naivi, neinformați, cumpărați, sau pentru cei care sunt la fel ca și șeful lor-Vladuț, care m-a „pus” în buzunarul lui V.Plahotniuc, el, vaca sacră, nu doar a neamului românesc, ci a întregii Europe.
Asta e, oamenii sunt diferiți, așa i-a dat Dumnezeu, însă, urât de tot, dacă nu mârșav și un mare păcat este atunci, când în loc să-i ajuți să se ridice, având datoria de conducător, dar și încrederea lor îi ții în continuare în întuneric și sărăcie pentru a-i folosi în interesul personal, sau în interesul străinului. Tragedia noastră, dragii mei „prieteni”, din păcate,  este nesimțirea unora, sărăcia altora, viața la cătăramă, cu orice preț, cum spun moldovenii, și din păcate nu doar acum, ci  în toţi aceşti ani. Iată de ce s-au găsit și se mai găsesc indivizi, care, fie din naivitate sau fiind obligaţi de trecutul lor, sau preocupaţi de a-şi hrăni familia cu orice preţ, s-au ocupat și se ocupă de compromiterea celora care nu au înghițit „eliberarea” și minciuna, banul și trădarea, oameni, care cu adevărat au sacrificat totul, unii chiar şi propria viaţă, pentru libertatea, dreptatea, bunăstarea și unitatea noastră.
Acesta, de fapt, stimați cetățeni, este și motivul din ce cauză n-am ajuns, odată cu Ţările Baltice, în UE și  suntem cel mai sărac stat din Europa, însă cu cea mai bogată clasă politică, ajunşi milionari în timpul guvernării.
Pe parcursul a 25 ani de luptă politică observ de mai multe ori acest fenomen și mai grav la mai multe generații de politicieni, inclusiv mai tineri, cu școala nouă, la prima vedere democratică și europeană. Am luptat consecvent în toți acești ani pentru valorile libertății, democrației, ale romanismului și unității neamului românesc și nu poate exista un preț în bani sau bunuri materiale cu care să fie cumpărată această luptă. Că este greu știu, nu este o noutate pentru mine. A fost greu și în 1989 în lupta pentru limba română, alfabetul latin și independența,  și în 2001 când au revenit comuniștii la putere, și în 2005 când “democrații” au votat pentru Voronin la 4 aprilie, și în 2007 când de unii singuri, cu tânărul de doar 28 de ani Dorin Chirtoacă am spart gheața câștigând Primăria municipiului Chișinâu, astfel lansând schimbarea şi pentru 2009.

Aşadar, raspunsul meu, pentru prieteni și neprieteni, este:  nu pierdeți timpul în zadar. Pe mine nu mă deranjează ce spun lichelele, mă deranjează ce spun adevărații OAMENI. Eu am, ca argument suprem şi de necombătut, chiar propria mea viaţă. Ea însăşi mărturiseşte despre mine că am fost şi sunt curat în faţa oamenilor, sunt un om cinstit, necorupt şi incoruptibil. Nu m-am lăsat cumpărat, deşi încercări au fost multe. Şi asta, pentru că îmi iubesc natiunea română, libertatea şi independenţa mea, respect  memoria strămoșilor noștri, a părinților mei, a fraţilor mei şi ţin la idealurile pentru care ei au luptat, pentru care am luptat și  continui să lupt și eu. E cunoscut faptul că un  om cumpărat nu poate face ce vrea, voinţa lui politică este în slujba aceluia care l-a plătit. Poate că, tocmai pentru că nu au putut să mă cumpere nici „eliberatorii” și nici ” patrioții”, și pentru că după 1998 unii s-au grăbit să mă  înscrie în lista “cadavrelor politice”, dar văzând că au greșit, si încă amarnic, au gasit călăul  și au înteţit atacurile împotriva mea. Şi e puţin spus. E o adevărată campanie de desfiinţare, de nimicire a imaginii mele, a numelui meu:  în o anumită mass-media controlată politic, în sfera blogherilor, pe forumuri din spaţiul virtual. Zeci şi zeci de oameni, aşa-zişi analişti, “experţi” sunt posibil plătiţi cu sume  grase ca să întreţină vie minciuna în “comentarii” şi “analize”, iar când moare, s-o resusciteze. Altele zeci şi zeci sunt, posibil, plătiţi ca să apară seară de seară pe sticla televizorului, pe bloguri şi pe reţelele de socializare. Si toată aceasta campanie, stimați cetațeni, este condusă, cum n-ar fi de straniu, de colegul meu de alianță, Vlad Filat, ajuns Prim-ministru inclusiv voturilor PL. Faptul este confirmat chiar de Maria Sa la emisiunea “Studio Deschis”  din data de 23 ianuarie 2013.

Când vezi toate aceste gloate de postaci care au o singură idee fixă despre persoana mea, o obsesie maniacală repetată şi multiplicată la nesfârşit, îţi dai seama că sursa acestei minciuni se află într-un singur loc: în laboratoarele propagandistice ale străinului, folosind  trădătorii,  lașii sau hapsânii. Indiferent  din care categorie faceți parte, pentru mine și pentru mulți alții sunteti dușmanii  libertății, fericirii și unității națiunii române, oameni care urăsc adevărul şi luptă împotriva  celor care îndrăznesc să-l afirme deschis.
Care este scopul urmărit de cei care stau în spatele campaniei? Asasinarea politică a lui Mihai Ghimpu, ceea ce înseamnă practic decapitarea Partidului Liberal ca partid  pro-românesc. Nu doar aceasta, principalul e frica de adevar, care zi cu zi adună tot mai mulți oameni în jurul său, ceea ce de fapt înseamnă frica de unirea românilor, atât de pe malurile Prutului cât și de pe malurile Nistrului. Cine are acest interes? Primul, cei care ne-au ocupat și studenții lor, care au declarat DECRETUL neconstituțional, sateliții lor,  trădătorii de neam, orgolioșii (dar e cunoscut cine este orgolios,  care în loc să accepte lupta prin concurența de idei,  folosesc metode mârșave),  hoții și nu în ultimul rând rătăciții. Pe ultimii n-ai ce te supăra, consecințele ocupației vor dura încă mulți ani, dacă așa va fi și-n continuare o parte a clasei politice de la noi.

Nu mor caii când vor câinii, nu mor săracii când vor bogații, nu mor națiunile când vor imperiile.  Adevărul și dreptatea au  învins întotdeuna. Au învins și-n lupta cu KGB-ul şi cu “imperiul răului”, când se credea că acesta se instalase pentru o mie de ani înainte, au  învins și-n  lupta cu regimul oligarhic al lui Voronin, când Dorin Chirtoacă, lansat în politică de Partidul Liberal, a zmuls din mâinile comuniştilor capitala şi a deschis, primul, în 2007, drumul spre europenizarea Republicii Moldova, vor învinge, sunt sigur, şi acum „adevărul” pragmatismului. În cazul în care eu voi muri,  se vor ridica alții, sunt mulți români-unioniști, suntem zeci de milioane. Degeaba…,  nu vă grăbiți, nu  vă rugați, eu nu am de gând să mor.

Acum  gândul e altul, de fapt e cel dintotdeauna, gândul la AIE, cine vrea să înțeleagă. Căci miza reală a acestui război, pentru cei care ştiu să desluşească rosturile adânci ale destinului nostru la frontiera lumii civilizate, anume acesta şi este: alăturarea definitivă la civilizaţia şi ordinea Europei şi, prin realizarea acestui scop, desprinderea din sfera de influenţă a celor care au căutat întotdeauna să ne domine.
Recunoaștem, Domnia Ta, nu numai că recunoaștem, dar vedem și simțim mâna și osteneala Măriei Tale.

Amin!

21 Răspunsuri to “UNDEI-I UNU NU-I PUTERE, UNDE-S DOI PUTEREA CREȘTE, UNDE-S TREI PUTEREA-I UNU și nu dă Domnul să nu recunoașteți!”

  1. =Blocul Unionist=Sfatul Re-Unirii Tarii= Says:

    24 ianuarie 1859-2014
    Re-UNIREA noastra cu patria-mama România:
    care se apropie vertiginos in 2014 !
    ––––––––––––––––––––––––––––––
    ziarul Adevarul ro:
    Video:
    http://adevarul.ro/news/societate/ce-simt-moldovenii-romaniaa-film-documentar-spune-adevarul-despre-unire–8_52e24036c7b855ff56c18cf6/index.html

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    ————— ♥ BASAⱤABIA E ⱤOMÂNIA ♥ —————
    —————♥—♥—♥— RE-U N I R E ! —♥—♥—♥———
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    TRĂIASCĂ ROMÂNIA MARE ÎN VECHILE HOTARE
    DIN ANUL 1918 DINTRE NISTRU SI TISA !
    ==============================================

  2. neaguy Says:

    trebuie sa VA MAI PREFACETI in continuare ca va impacati si ca sunteti inca la guvernare, altfel nu se poate, si…nu inteleg cum de nu intelegeti?[puneti-va orgoliile de o parte, cat nu e tarziu…] Va rog !

  3. Eddgard Says:

    bravo d-le Ceausu, aveti mare dreptate, d-nul Ghimpu incepe a fi nerespectuos fata de cei cu care a luptat cot la cot, a uitat prin care merite sa cocotat la putere, d-ule Ghimpu fiti mai respectuos si nu uitati fara noi sunteti nimeni… ce tine de cazul Sorin Panciu aici d-le Ceausu, ia-ti administrat o luvitura fulger si foarte dureroasa la ficat d-lui Ghimpu, cred ca dupa asta d-le Ghimpu o sa va aduceti aminte cum ati abordat cazul Boboc si cum abordati la moment cazul Panciu, credem cu totii ca d-stra d-le Ghimpu o sa incepeti sa ganditi mai lucid si sa serviti intradevar poporul, dar nicidecum interesele personale sau nustiu careva lichele…

  4. Iurie Ceausu Says:

    Domnule Ghimpu, atunci când atacaţi oponenţii dumneavoastră vă referiţi şi la cei care vă aduc diferite critici pe bloguri sau prin intermediul comentariilor pe reţelele de socializare şi argumrntul forte al dumneavoastră este lupta contra comuniştilor şi a comunismului, de unde ar reieşi că toţi cei care vă critică sunt cominişti, kagebişti sau altfel de -işti. Dar nu e tocmai aşa. Nu doar dumneavoastră aţi luptat contra imperiului răului şi nu doar dumneavoastră aţi contribuit la disparişia URSS-ului şi la crearea RM ca stat independent. Vorbiţi de spargerea gheţii de către Dorin Chirtoacă de parcă acesta de unul singur, fără susţinerea noastră majoră, a reuşit să zmulgă primăria din mâinile comuniştilor. Nu vi se pare că ar fi bine să fiţi puţin mai modest? Eu întotdeauna am votat pentru PL şi de multe ori m-am certat cu prietenii şi rudele atunci când se ajungea la discuţii pe teme de politică. Acuma, însă rămân profund dezamăgit. Cum credeţi noi, miile de participanţi la mitingurile şi demonstraţiile autorizate şi neautorizate care am pledat pentru limbă, alfaget şi libertate, nu mai părezentăm nimic pentru voi cei care v-aţi cocoţat la putere? Ce aţi fi făcut voi fără masele de oameni care işeau în piaţa? Ce ar fi făcut Dorin, cum ar fi spart el gheaţa făra noi? De ce vă atribuiţi toate meritile? Susţineţi că nu pentru bani aţi venit în politică, dar de ce v-aţi schimbat atât de mult? De ce cândva cu atâta râvnă luptaţi pentru descoperirea adevărului în cazul morţii lui Valeriu Boboc, demonstrând lumii întregi o înregi strare a unei camere de supraveghere de la colţul casei guvernului, şi nu mai luptaţi la fel de intrasigent pentru descoperirea adevărului morţii lui Soru Paciu? Oare nu deaceea că primul s-a jertfit pentru a vă aduce la putere. iar al doilea pentru cu totul alceva?

  5. Eddgard Says:

    mai omule cum te mai numesti tu acolo (MareaGlorie), matinca ai cazut in cap de micut si cand ai ajuns la maturitate ai inceput a spune prostii… iar cel mai grav e ca fara sa-ti fie rusine spui ca Filat este in cardasie cu Rusia cea mai mare aberatie care poate fi spusa de un animalut (nici canii nu cred acestor prostii), Leanca cred ca e singurul ministru care a facut cel mai mult p-u ca imaginea R.Moldova in afara hotarelor sa fie privita altfel, acest ministru din PLDM a muncit cel mai mult si a apropiat U.E de tarisoara noastra… asa oameni ca tine distabilizeaza situatia in tara, discriditeaza si manipuleaza cu minciuni din cele mai diocheta, in asa fel ca lumea sa fie dusa in eroare si tainuite adevaratele probleme care sunt la moment in tara, in acest mod ajung cetatenii se urasca unii pe altii, asa oameni se numesc Gunoaie ale Societatii… prin urmare PL si PD din pacate inca nu a facut nimic p-u aceasta tara, nu fiti ipocriti si mincinosi, fiti putini mai onesti, nu faceti valuri prin AIE ca din toate astea tot voi o sa aveti de suferit prin votul electoratului prin care o sa fiti taxati…

  6. mareaglorie Says:

    DUPA CE PE BLOGUL SAU A SPUS LUCRURILOR PE NUME LA CALD , IATA CA IN SEARA DE 28 IANUARIE 2012 LA EMISIUNEA DE LA PRO-TV CHISINAU IN PROFUNZIME ,MIHAI GHIMPU ,LA RECE SI CALM A ILUSTRAT CU ADEVARAT SITUATIA DIN ALIANTA SI PLANURILE LUI SI A PARTIDULUI SAU PE VIITOR .

    DUPA CUM NE-A RELATAT , SITUATIA DIN INTERIOR ESTE PRINTRE CELE MAI PROASTRE DIN CAUZA INTERESELOR MOSCOVEI CARE S-AU FACUT RESIMTITE IN ACTIUNILE UNOR LIDERI DE ALIANTA PRECUM VLAD FILAT .

    GHIMPU A SPUS CLAR CA FILAT DORESTE SA IMPINGA ALIANTA SPRE ALEGERI ANTICIPATE PENTRU A PUNE CRUCE DRUMULUI INTREG EUROPEAN AL REPUBLICII MOLDOVA .

    DACA LA ASTA S-A AJUNS ,FACAND {EU }O PARANTEZA ATUNCI SIGUR CA SITUATIA ESTE FOARTE INGRIJORATOARE CU PRIVIRE LA MINCIUNILE PE CARE P.L.D.M. LE-A COMUNICAT POPULATIEI LA ALEGERI ,CU PRIVIRE LA ORIENTAREA PARTIDULUI LIBERAL DEMOCRAT DIN MOLDOVA SPRE INTEGRAREA IN UNIUNEA EUROPEANA .

    REAMINTESC CA DACA SI PANA ACUM ALIANTA A DURAT ATATIA ANI A FOST DATORITA FAPTULUI CA GHIMPU ERA TOT TIMPUL ARBITRU IN CONFLICTELE MAI MARI SAU MAI PUTIN MARI PE CARE P.D. SI P.L.D.M. LE AVEAU IN TOT ACEST TIMP .

    ASEARA LIDERUL P.L. A LASAT SA SE INTELEAGA CA EXPRESIA ARTICULATA DE FILAT CU O SEARA INAINTE LA T V 7 CU “GHIMPU CARE ESTE IN BUZUNARUL LUI PLAHOTNIUC” A FOST PE BUNA DREPTATE PICATURA CARE A UMPLUT PAHARUL .

    DE CATEVA LUNI SI DE O PARTE SI DE ALTA SE DORESTE P .L. EXCLUS DE LA GUVERNARE INCLUSIV DIN PLAN INTERNATIONAL SI SE INCEARCA DIVERSE TERTIPURI ,APELANDU-SE LA DENIGRAREA PARTIDULUI SI CONDUCATORILOR ACESTUIA IN MASS -MEDIA IN DIVERSE IMPREJURARI DE FRICA CA NU CUMVA REPUBLICA SA FACA PASII NORMALI SPRE UNIREA CU ROMANIA .

    PE VIITOR GHIMPU ESTE OPTIMIST CU PRIVIRE LA DEPASIREA ACESTUI INCIDENT PORNIT INTRE FILAT SI PLAHOTNIUC SI IMPLICIT INTRE P.L.D.M. SI P.D. SI VOM AJUNGE IN CELE DIN URMA IN SEPTEMBRIE CAND SE VOR SEMNA 2 ACTE INAINTEA ASOCIERII REPUBLICII MOLDOVA LA U.E.

    A LASAT SA SE INTELEAGA CA FILAT NU DORESTE DE FAPT INTEGRAREA MOLDOVEI SI RUPEREA DE IMPERIUL RUSNAC CI CONTRARIUL – ALEGERI ANTICIPATE SI SCHIMBAREA VECTORULUI EUROPEAN AL REPUBLICII IN CEL EUROASIATIC ,

    AICI VIN SI EU SI MA INTREB ,ATUNCI DE CE ATATA FATARNICIE LA OAMENII ASTIA DIN P.L.D.M. CARE AU MINTIT ELECTORATUL CA IL DUC IN U.E.?

    MINCIUNA SI NECINSTEA ACESTUI PARTID TREBUIE NUMAIDECAT SA SE REFLECTE LA VOTUL ACORDAT DE CETATENI PENTRU PLDM .

    bscap019

    OAMENII AU VOTAT INTEGRAREA IN UNIUNEA EUROPEANA SI NU REINTOARCEREA LA CIUMA RUSIE CU RUSIFICARE SI MINCIUNI .

    NICI FILAT SI NICI LUPU NU AU VOIE SA DECLINE ANGAJAMENTUL SI ASTEPTARILE A 3 MILIOANE DE OAMENI ,LOCUITORI AI REPUBLICII MOLDOVA CU PRIVIRE LA INTEGRAREA EUROPEANA .

    LIDERUL P.L. L-A MUSTRAT IN DIRECT PE FILAT PENTRU AROGANTA SA SI PENTRU VORBELE “DE DUH “PE CARE ACESTA LE-A SPUS LA POSTUL TV 7 SI I-A REAMINTIT ATAT LUI CAT SI TUTUROR CETATENILOR CU MINTEA SCURTA CA CARIERA POLITICA A INCEPUT-O DE 23 DE ANI SI S-A BATUT CEAS DE CEAS ,ORA DE ORA IN PARLAMENT PENTRU REVENIREA LA LIMBA ROMANA LIMBA DE STAT , GRAFIA LATINA , RENASTEREA NATIONALA SI ISTORIA ROMANILOR ,PREGATIND TERENUL PENTRU O EVENTUALA UNIRE DE MAI TARZIU A ROMANILOR SI ANULAREA CONSECINTELOR PACTULUI SEMNAT DE RUSUL MOLOTOV CU GERMANUL RIBENTROP IN 1939 .

    GHIMPU A SPUS CA VLAD FILAT DORESTE SPARGEREA ALIANTEI SI SFARSITUL DRUMULUI EUROPEAN AL REPUBLICII MOLDOVA .

    A ZIS DEOPOTRIVA CA NU VA MAI TOLERA NIMIC DE ACUM INAINTE SI CA VA VEGHEA CA ALIANTA SA EXISTE IN CONTINUARE CU TOATE PIEDICILE ADUSE DIN INTERIOR MACAR ,CRED EU, PANA LA INTRAREA TOTALA A REPUBLICII IN UNIUNEA EUROPEANA .

    PENTRU VIITOR S-A DECLARAT OPTIMIST CA ZAZANIA DINTRE PLDM SI PD SE VA TERMINA ,IN CAZ CONTRAR ACESTI POLITICIENI VOR ANULA IESIREA REPUBLICII MOLDOVA DIN MAINILE RUSIEI SI VOR PARTICIPA IN MOD VOIT LA SLAVIZAREA DEFINITIVA A SPATIULUI DINTRE PRUT SI NISTRU .

    I-A ADMINISTRAT O CORECTIE BUNA LIDERULUI P.L.D.M. SI I-A REAMINTIT DE CARIERA LUI LUI POLITICA SI DE FAPTUL CA AU FOST SITUATII CAND PUTEA FI INLATURAT DE LA PUTERE DE CATRE PL DAR CA ACESTIA SI-AU VAZUT DE TREABA LOR SI AU INGHITIT TOATE NEREGURLE DE DRAGUL IESIRII O DATA SI O DATA A BASARABIEI CENTRALE DIN MANA IMPERIULUI RUSNAC OCUPANT CARE DE 200 DE ANI AMARASTE VIATA ROMANILOR DIN MOLDOVA DE EST .

    PENTRU EMISIUNEA COMPLETA SI PENTRU A VA FACE O PARERE OBIECTIVA DESPRE DISCURS VA ROG SA ACCESATI EMISIUNEA IN PROFUNZIME DIN DATA DE 28 IANUARIE 2013 .

    O VETI GASI PE SITE-UL OFICIAL IN CATEGORIA VIDEO

    PAREREA MEA :

    ESTE BINE CEEA CE A FACUT MIHAI GHIMPU ASEARA PENTRU CA A REFLECTAT REALIST SITUATIA DIN ALIANTA ,MULT MAI REALIST DECAT DISCURSUL APRINS PE CARE L-A POSTAT PE BLOGUL SAU CU CATEVA ORE INAINTE .

    VORBELE “DE DUH “ADRESATE PE BUNA DREPTATE MISELULUI FILAT CARE VREA INAPOI RUSIA SI A MINTIT OAMENII IN LEGATURA CU INTEGRAREA EUROPEANA AU AVUT TELUL SA-L TREZEASCA PE ACESTA LA REALITATE SI SA STIE CA NU FACE EL CE VREA CU TARA CAND I SE SCOALA .

    LUMEA A VOTAT PENTRU INTEGRAREA EUROPEANA SI NU ARE VOIE NICI FILAT .,NICI LUPU SI NICI GHIMPU SA SE ABATA DE LA ACEST VIS INCA ,DAR CARE POATE DEVENI REALITATE IN SCURT TIMP ,DACA SITUATIA SE CALMEAZA .

    O CORECTIE ADRESATA LUI FILAT AR TREBUI SA FIE SPUSA SI INTRE 4 OCHI INTRE CEI 2 PENTRU CA ACEST OM DE NIMIC PREA SI-A LUAT-O IN CAP ,INCEPE SA SUFERE DE “SINDROMUL SEFIEI CRONICE ” SI DORESTE SA DUCA REPUBLICA MOLDOVA NU STIU ……- NUMAI IN U.E. NU .

    NU SE POATE , ESTE EXCLUS CA LA MAL CA TIGANUL POLITICUL ALIANTEI LA GUVERNARE SA SE INECE DATORITA UNOR INTERESE MESCHINE DE GRUP .

    VORBA LUI GHIMPU, ATATEA GENERATII NU AU LUPTAT ATATA TIMP PENTRU DESPRINDERE DE RUSIA PENTRU CA SA VINA O TALAMBA DE OM DIN P.L.D.M SA INECE VISUL ATATOR GENERATII DE DRAGUL UNOR DISPUTE SAU UNOR BANI PRIMITI DE LA MAMUCA RUSIE IN VISTERIA P.L.D.M.-ULUI .

    ESTE CLAR CA NISTE ALEGERI ANTICIPATE ACUM AR PUTEA DA PESTE CAP REPUBLICA MOLDOVA SE AR REINTOARCE-O DE UNDE A FOST TIMP DE 200 DE ANI SI ACEST LUCRU ESTE INADMISIBIL .

    ORICE S-AR INTAMPLA ,ORICUM ,DACA SITUATIA VA FI SI MAI INGRIJORATOARE DE ATAT SOLICIT TUTUROR FORTELOR UNIONISTE SA SE PUNA IN MISCARE SI IN CAZUL UNEI LOVITURI DE STAT FACUTA DE CATRE SERVICIILE SECRETE RUSESTI, LA GUVERNARE SA NU VINA PARTIDE DE STANGA CI SA SE INSTALEZE IMEDIAT CONSILUL UNIRII CARE SA BAGE A 2 A ZI REPUBLICA MOLDOVA IN UNIRE CU ROMANIA .

    DACA INTEGRAREA EUROPEANA ESUEAZA , SINGURUL LUCRU CARE MAI RAMANE REPULBIICI ESTE NUMAI SI NUMAI UNIREA DE URGENTA CU PATRIA MAMA ROMANIA !

    SA VEGHEM DECI SI SA PREGATIM RANDURILE PENTRU CA PUTEREA SA NU INCAPA PE MAINILE UNOR COMUNISTI SAU UNOR SOCIALISTI CI SA INCAPA PE MAINILE UNOR OAMENI CU ADEVARAT PATRIOTI SI IUBITORI DE ACEASTA NATIUNE CARE SE NUMESTE ROMANA .

    SUNT CONVINS CA DACA SE VA AJUNGE LA ACTUL DE UNIRE , PARTIDUL LIBERAL IL VA SEMNA FARA NICI O OBIECTIE ALATURI DE PARTIDUL NATIONAL LIBERAL SI CONSILIUL UNIRII .

    ESTE CLAR ,BASARABIA STRAMOSEASCA NU ARE DECAT 2 DRUMURI, UNUL IN UNIUNEA EUROPEANA IAR CELALALT IN UNIRE CU ROMANIA .

    A 3 A NU EXISTA SI NU TREBUIE SA EXSTE IAR NOI SA FACEM TOT CE NE STA IN PUTINTA SA NU EXISTE !

    LAUD INCA O DATA INTERVENTIA DIN DATA DE 28 IANURIIE A LUI GHIMPU CARE A DEMOSNTRAT CA INTR-ADEVAR INTR-O MARE DE JAVRE SI HOTI DIN POLITICA PARTIDUL SAU DORESTE INTR-ADEVAR MAI MULT CA ORICARE ALT PARTID DIN ALIANTA CA REPUBLICA MOLDOVA SA IASA DIN SFERA DE INTERESE A FEDERATIEI RUSE SI SA AJUNGA ACOLO UNDE TREBUIA SA AJUNGA DE 200 DE ANI ,LAOLALTA CU FRATII DIN ROMANIA .

    PARERE DIVIZIE EXCEPTIONALA

  7. Vlad Says:

    „Mihai Ghimpu: Sunt liberal, îmi place libertatea”…..

    Mare BOU :):):)

  8. www.newsTV.md » Гимпу называл Филата подлецом и говорит о попытках подкупа Says:

    […] дал выход эмоциям и мыслям, которые сдерживал. В своем блоге он написал сегодня подробную статью о начатой против […]

  9. Democratii VS liberalii Says:

    И пишут, пишут комсомольцы письмо в райком секретарю…

  10. Maria Says:

    Dle Preşedinte,M.Ghimpu, capul sus, nu vă da-ţi provocărilor!!!!
    Iată ce spune „istoria” apropiată:
    1. Filat pune piciorul in prag:- Dna Bacalu va veni numai cand PL va spune DA! Sa vina sa discute cu Ghimpu nu e cazul.
    2.Filat:- Bacalu va veni în ţară doar când Ghimpu va spune că o votează
    3. Filat dă replica:- Am obosit de Ghimpu. Este un isteric care se gândește numai la funcții …
    …Mai am în colecţia mea astfel de perle şi mai gogonate.
    Pentru integrarea în UE trebuie multă toleranţă ,chiar fiind într-o
    alianţă cu astfel de …coechiperi.

  11. Dumitru Brînzan Says:

    Chiar nu vă este ruşine să minţiţi în aşa hal?
    Să vă amintesc de ceea ce ziceaţi la offline-ul din 2009, când Plahotniuc era duşmanul numărul unu’, când aţi spus că hotelul Codru a fost furat şi că veţi lupta să-l întoarceţi? Să vă dau link pe Privesc.eu?

    Şi acum de Plahotniuc un cuvânt rău nu se aude din partea PL de mai mult de un an încoace.

    Care a fost preţul? Sper că s-a meritat.

  12. Oleg Says:

    Atâta text a apărut pentru că nu putea să nu apară, acum, ca urmare a întâmplărilor din ultima perioadă. Unele idei de aici le-am auzit și în emisiunea ”Moldova în direct”, însă aici sunt expuse mai concis. Poate pentru că e în scris? Am citit integral, domnule Ghimpu. Poate și dumneavoastră aveți câteva minute să ascultați

    (mi s-a părut textul din cântec la temă… oarecum)

  13. Eddgard Says:

    D-nule Ghimpu eu va simpatizez ca om politic si va multumesc cu ajutorul d-stra am scapat de ciuma rosie, de secera si ciocan. Dar uite in ultimul timp nustiu de ce dar ati inceput sa va schimbati viziunea asupra multor lucruri si incepeti sa ganditi altfel decat la inceput, unde este inversunarea d-stra de alta data cand ieseati si strigati in gura mare cand cineva calca pe bec, il aratati cu degetul si cereati sa fie taxat. De ceva timp nustiu de ce dar incep sa nu mai cred in sinceritatea d-stra, de ce? va explic, in primul rand ce tine de acest ravas care lati scris (parca ar fi o spovedanie) nu am inteles o boaba ce ati scris in el, parca ati scris in chineza si nu in romana, nu am inteles ce ati vrut sa ne spuneti sa fiu mai sincer, in al doilea rand d-stra scriti ca nu sunteti o persoana corupta si nu va intereseaza banii, gresit d-nule Ghimpu aveti multe afaceri de familie, care in perioada de fata sa zicem asa merg mult mai bine de cat pe timpuri, dar lasa e pe constiinta d-stra, ziceti ca nu sunteti o persoana influientabila si ganditi numai asa cum va dicteaza ratiunea, dar iarasi e gresit sunteti o persoana care la moment mult mai mult ca la sigur stati la pantoful cuieva, nu inteleg de ce? poate va are cu ceva la mana? sau va pune in torba? de ce spun… deoarece in ultimul timp sunteti intr-o cardasie vizibila cu PD-ul, ce nu ar face le tineti parte, de ce d-le Ghimpu? nu ma duc departe abordam tema dureroasa p-u noi toti cazul Panciu, de ce va impotriviti asa tare si nu cadeti de acord in privinta crimei, responsabilitii, spuneti ca a fost un accident da sunt deacord, asta nu inseamna ca toti participantii sunt scutiti de la raspundere, asta nu inseamna ca aveti dreptul sa iesiti si sa luati aparea cuieva, din contra d-stra sustineti ca sunteti jurist, atunci trebuie sa stiti, ca toti trebuie suspendati din functie pana la finalizarea anchetei, dar voi ce faceti, voi masumalizati acest caz, cel mai grav e ca totul sa stiut de la bun inceput si nu spuneti ca nu ati stiut nimic, ca nu va crede nimeni. Ati tainuit la indicatie, iar indicatiile in aceasta tara le dau o singura persoana mafiotul N.1 in Republic of Moldova mister Plohotniuc… iar d-stra ii tineti apararea la acest individ… uite si de aici a aparut cearta cu Filat, nici aceasta persoana nu e usa de biserica, dar cel putin in acest caz are putina dreptate. D-le Ghimpu in situatia de fata ca sa nu aveti soarta lui Rosca, trebuie sa urmati calea care va consacrat ca lider politic, ati inceput curajos, dar uite ca vati lasat pe tanjala si asa merge totul anivois in tara, nu ne ducem departe luam simplu ministerele administrate de ministri PL, mmm ce avem aici ministerul Transporturilor d-nul Salaru promite multe face putine, nici o siriozitate (drumuri proaste facute de romani si italieni, companii LowCost care nu mai apar, trenuri noi care se defecteaza zi de zi etc.), ministeru Sportului si Tineretului, nu prea vad nici o reusita ( cetatenii R.M. deja au inebunit sa ceara un stadion national nou), ministrul Apararii vinde armament nustiu cui prin nustiu care firme offshore si tot asa, luati masuri cu ministrii PL ca in caz contrar poporul o sa va taxeze… nu va certati cu prietenii si nu tineti apararea dusmanilor, fiti sincer ca numai asa o sa aveti de castigat…

  14. Anonim Says:

    Eu știu aproximativ care a fost cauza decesului lui PACIU..

  15. Cubova S Says:

    Felicitari, dna FUSU, dnu SAHARNEANU!!!!

  16. Actual / Mihai Ghimpu: Banii, banii, mânca-i-ar… | 24Moldova.Info Says:

    […] Liberalul Mihai Ghimpu a publicat astăzi pe blogul său un articol. Iată, spre exemplu, ce spune în acest articol Mihai Ghimpu despre …  […]

  17. Aurelia Felea Says:

    Stimate domnule Mihai Ghimpu, inteleg nemultumirea si argumentele dvs., dar acum toti oamenii politici rationali trebuie sa inteleaga ca discordiile dintre ei pericliteaza cumplit imaginea tarii in fata structurilor europene. Nu putem sa ne comportam aidoma lui Grigorii Petrenco la Consiliul Europei. Lipsa de solidaritate si de viziune in AIE ne poate face acum mult rau. Nu va faceti griji, oamenii stiu care forte politice au apropiat cu adevarat Rep. Moldova, inca de pe timpul imploziei URSS, de Europa si cine a fost las si si-a umplut doar propriile buzunare. Va doresc sa fiti intelept.

  18. Izbucnirea lui Ghimpu: Îl numeşte pe Filat "lichea" şi vorbeşte despre tentativele de a fi cumpărat | Says:

    […] Ghimpu, şi-a dat frâu liber emoţiilor şi gândurilor care îl macină. El a scris, astăzi, pe blogul său un articol amplu, sub formă de rugăciune, despre o campanie murdară iniţiată împotriva sa şi […]

  19. EMY Says:

    Parca ar fi un poet asa vrajeste lumea PD acesta……

  20. Lichtenstein Says:

    КГ\АМ, sau cum spun polonezii „Adio creier”!


Lasă un răspuns

