(video) Alianţa 2, pentru noi

sursa: Jurnal TV, video: Jurnal TV, PRIVESC.EU

Oamenii au dorit alianţă şi Partidul Liberal a contribuit la constituirea ei! Declaraţia fost făcută de Mihai Ghimpu, lider al Partidului Liberal şi parlamentar, imediat după şedinţa Legislativului! El a declarat că formarea unei coaliţii de guvernare este mai importantă decât partajarea funcţiilor.

3 răspunsuri to “(video) Alianţa 2, pentru noi”

  1. admin Says:

    Vorba lui Mihai Ghimpu: Totul va fi bine! Aveti incredere in el si mai departe. Dl Ghimpu a pierdut ceva, dar a castigat alianta. Asta e principalul. Ramane de lucrat, pentru a obtine rezultate bune la viitoarele alegeri. Si atunci veti avea parte de o tara cu actele in regula. Dorinta cetatenilor este importanta, de a face schimbari. Pana la capat.

  2. xyz Says:

    Erata: Trist pentru mine faptul ca desi tatal meu, Dumnezeu sa-l ierte, era basarabean, eu inca nu am reusit sa vin in „ospetie” in Basarabia.

  3. xyz Says:

    Prin idepartarea dumneavoastra din functiile reprezentative vizibile, ultimul bastion al romanismului a fost demolat. Fortele pro moscovite au dorit o relatie intre Republica Moldova si Romaniaca cea dintre Austria si Germania si au obtinut o relatie ca cea dintre Romania si Noua Zeelanda. Domnul Lupu nu este un bun roman si va plati pentru asta. Il va sanctiona conducerea statului roman dar si intregul popor roman. Sa nu-si inchipuie cineva ca noi romanii suntem facuti cu lingura de pantofi. Repede se vor vedea consecintele. Pacat ca pentru asta sufera basarabeanul de rand nevinovat. Trist pentru mine este faptul ca desi tatal meu, Dumnezeu sa-l ierte, eu inca nu am avut ocazia sa vin in „ospetie” in Basarabia. Cu domnul Lupu presedintele Republicii Moldova eu n-am ce sa caut acolo. La multi ani, domnule Ghimpu, presedintele meu de suflet si numai bucurii!


Lasă un răspuns

