Ghimpu: „Şmecherul” Filat a întrecut măsura

sursa: jurnal.md

„Şmecherul” Vlad Filat a întrecut măsura atunci când a „sfidat” Alianţa pentru Integrare Europeană, prin faptul că şi-a asumat un proiect plămădit de întreaga Alianţă. Cel puţin aşa crede preşedintele interimar, Mihai Ghimpu, care susţine că încă mai crede în AIE, dar asigură că Partidul Liberal, pe care îl conduce, nu va face coaliţie cu niciun alt partid la alegerile parlamentare din 28 noiembrie.

„Ceea ce a făcut Guvernul este ca şi cum noi, toţi cei din AIE, am fi copt un cuptor de pâine, ca să venim să hrănim oamenii, iar unul mai şmecher a luat toate pâinile din mâinile noastre ca să arate că el e mai bun”, a declarat Ghimpu, în cadrul emisiunii „Chestiunea Zilei”, la Jurnal TV.

„S-a dus la oameni cu ceea ce am hotărât noi toţi. Proiectul a fost plămădit de întreaga Alianţă, iar el a dat vina pe Parlament. Să vii să spui că ai făcut asta de frica faptului că Parlamentul ar fi putut să nu voteze proiectul…? Este peste măsură”, a adăugat preşedintele interimar.

Mihai Ghimpu a mai declarat, în cadrul aceleiaşi emisiuni, că şi dânsul, la fel ca şi premierul Filat, a fost chemat nu o singură dată la covor, dar în loc să se supere pe Alianţă, s-a conformat acesteia.

„Şi eu am fost chemat la covor nu o singură dată, şi cu participarea la parada de la Moscova, şi cu decretul privind ocupaţia sovietică, dar m-am conformat AIE. Aşa trebuia să facă şi Partidul Liberal Democrat”, a menţionat Ghimpu. Întrebat de ce liderii AIE nu l-au chemat şi pe premierul Filat la şedinţa cu bucluc a AIE, de ieri, Ghimpu a precizat că acest lucru nu a fost necesar, pentru că la şedinţă era prezent liderul fracţiunii PLDM, Mihai Godea.

În pofida scandalul din AIE, Mihai Ghimpu susţine că regretă ceea ce se întâmplă în Alianţă. „Regret că nu înţelegem faptul că noi nu putem unul fără altul. Nu eram nici eu preşedinte şi nici Filat premier, fără Urechean şi Lupu. Anume „noi” ne-am asumat răspunderi, nu fiecare în parte. Am tot spus că suntem beton, uniţi, când colo, fiecare cu interesul său de partid”, a conchis liderul PL.

Lasă un răspuns

