”Prânzul În Aer” cu Nata Albot şi Mihai Ghimpu, pe 90.7 FM

sursa: nataalbot.md

Incredibil, dar adevărat! Nata revine în radio! Frumos titlu? Vă place? Eh, nu-i mare treabă. Chiar aş spune puţin inspirat, dar adevărat. Incredibil, pentru că…şi adevărat, tot pentru că…pentru că de luni, 13 septembrie vom avea împreuna”Prânzul În Aer” la Aquarelle Fm, 90.7 FM. Frecvenţa aţi reţinut-o? Atunci ne auzim pe 90,7 FM. Cum a început totul? Am auzit că Angela Sârbu, redactorul-şef de la revista Aquarelle işi lansează şi un post de radio cu acelaşi nume. Ştiţi bine că de când am plecat de la ProFm nu-mi puteam găsi locul, aşa că am reacţionat imediat. Iată aşa, simplu. Ne-am sunat, ne-am întîlnit , ne-am înţeles şi am bătut palma. Emisiunea o veţi putea auzi de luni până joi, de la 13 la 15.00, timp în care voi avea un invitat (aştept sugestii) cu care vom lua masa chiar în emisie. Vreun restaurant drăguţ din capitală ne va furniza gustări (localurile interesate de colaborare sunt binevenite), voi pregăti pentru voi muzicile mele preferate, vom sta de vorbă şi vom încerca să avem parte de cea mai plăcută pauză de prânz ever. Aşa cum eu nu prea o mai am, cineva mi-a spus că măcar atâta bine – voi mânca şi eu la amiază.

Mihai Ghimpu, preşedinte interimar al Republicii Moldova - primul invitat al emisiunii

Mihai Ghimpu, preşedinte interimar al Republicii Moldova - primul invitat al emisiunii

Şi acum atenţie! Mă tot gândeam că prima emisiune trebuie să aibă un invitat pe măsură. Omul acesta a reuşit destul de uşor să iasă în evidenţă. În afară de faptul că ocupă cel mai înalt post din ţară, a dat dovadă de un comportament destul de extravagant — lucru prin care pe mine m-a cucerit. Curios este faptul că, discutând cu diverse persoane, am descoperit că replicile sale acide, uşor tăioase, uşor neobiective, dar atât de adevarate au cucerit valuri de simpatie. Luni voi lua “Prânzul În Aer” cu Mihai Ghimpu şi asta mă încântă. Am mai avut prânzuri cu diverse persoane interesante şi importante, dar chiar cu un preşedinte….Trebuie de făcut poză şi de pus în ramă. Nu aşa fac gospodinele?

O şansă bună pentru Domnia Sa, să afle de la un cetăţean de rând ca mine, ce mă nemulţumeşte, ce mă fascinează, unde ar putea fi lumina de la capătul tunelului. Însă mai mult ca probabil vom discuta despre cât de simpatică îmi este discreta sa nevastă, ce ochelari i se potrivesc mai bine, de ce a renunţat la cioc, avea mai mult stil. Mă interesează lucruri simple, umane, de vise, de vize, devize, de neîmpliniri, de vârstă, de înţelepciune, de părinţi, de copii, de lecţii de viaţă. Mi-ar plăcea, cu această ocazie şi noi, adică eu şi voi să devenim mai aproape. Şi cred că lucrul acesta ar fi posibil dacă vă veţi implica prin ascultare, sfaturi şi dorinţe legate de această multrâvnită revenire a mea pe FM.

Gata cu siropul patetic. Vă voi anunţa zilnic pe cine invit şi dacă vreţi să vă implicaţi, eu doar o să înfloresc.

P.S Mulţumesc echipei de ajutoare şi asistenţi ai domnului preşedinte. Colaborarea cu voi a fost a plăcere pentru mine. Promtă, scurtă şi fructuoasă. În concluzie: Spune-mi ce echipă ai, ca să-ţi spun ce preşedinte eşti:))

Ne auzim aşa dar, uraaaaaaaaaaaaa!

2 răspunsuri to “”Prânzul În Aer” cu Nata Albot şi Mihai Ghimpu, pe 90.7 FM”

  1. flowers_of_liberty Says:

    Daca pana acum eram de parerea ca e mai bine ca partidele sa participe separat la viitoarele alegeri, azi citind un articol in ZdG, mi-am dat seama ca doar in bloc se poate de obtinut victoria. Sunt de parerea ca acest bloc trebuie sa fie Blocul Anticomunist, fara multa filosofie si fara mesaje subtile, sofisticate si bine gandite in laboratoarele propagandistice. Acum ori niciodata, asa va fi indemnul, indiferent de startegie. Ori participam separat si pierdem, ori participam in bloc si avem mai putine sanse de a pierde. Ca nu de alta, si aici sunt de acord cu autorul articolului din ZdG, e posibil sa traim si noaptea sf. Bartolomeu. Unicul mesaj care trebuie de adus la cunostinta alegatorilor este ca partidele ce nu vor fi in Blocul Anticomunist, automat fac parte din sustinatorii comunistilor particiapand separat la scrutin. Doar asa cei ce nu vor sa voteze pentru comunisti vor vota pentru Blocul Anticomunist. Cred ca anticomunist va fi fiecare chiar daca ii displce total dnul Lupu sau dnul Ghimpu sau dnul Filat. Indiferent de simpatii lupta se va da intre comunisti si intre democrati, vorbind in general, asa cum de altfel si percepe majoritatea societatii noastre. Majoritatea societatii ii numesc democrati si pe liberalii din PL si pe cei din PLDM. Se incearca o diferentiere, ba chiar incepe sa apara o usoara dominanta liberala, dar acum nu e timpul sa cautam cum e mai bine sa se numeasca societatea anticomunista — democrati ori sa se numeasca liberali. Important e sa se reuseasca formarea acestui bloc si sa se impuna mesajul anticomunist.
    Ori, ori… Alta alegere nu exista. Ma repet, acum ori niciodata. Daca revin comunistii, acestea vor reveni pe cel putin 2 mandate. In special tinerii vor fugi din Moldova si nu din cauza comunistilor, dar din cauza AIE care nu a fost in stare sa indreptateasca asteptarile lor si prin prisma frustrarii vor parasi masiv tara. Tinerii isi vor da votul pentru un Bloc Anticomunist, iar daca la alegeri vor participa o droaie de partide, tinerii nici nu vor iesi sa voteze. Eu voi vota anticomunist oricum, dar imi va fi foarte greu sa-mi conving cunoscutii, prietenii sa voteze pentru partidul din care fac parte si imi va fi mai usor sa-i conving sa voteze Blocul Anticomunist.
    Comunistii au un electorat stabil de 30% si nu mai mult, Blocul Anticomunist are sanse sa ia peste 50-55%. 20-30% din electoratul care se hotaraste sa mearga la alegeri in ultima saptamana si tot in ultima saptamana ia decizia pentru cine sa voteze, si tot el fiind numit si electoratul indecisilor va fi ca intodeauna hotarator si mai ales acum in aceste momente dificile pe care le are de retrait democratia moldoveneasca. Daca nu iese la votare acest segment, hamba cu democratii si cu liberalii. 60 la 40 castiga comunistii. Daca insa indecisii vor fi convinsi sa iasa la votare, atucni rezultatul se va inversa. Indecisii nu vor vota pentru comunisti niciodata! Ei sunt indecisi pentru ca le este in cot de politica, de alegeri, de viata societatii, dar ei stiu ca Voronin e rau, ca comunistii sunt hoti si in genere pentru un indecis ar fi o mare rusine sa voteze pentru PCRM, pentru ca indecisii in mare parte sunt persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 40-42 de ani. Iar in cercurile respective de varsta se discuta despre comunisti in linii negative. De aceea indecisii sunt posibili si probabili voatnti anticomunisti. Restul cetatenilor care au votat pentru partidele din AIE si asa vor vota pentru ele ca doar nu vor vota pentru comunisti! La referendum acest fapt a fost adeverit. Numarul celora care alcatuiesc temelia procentului democrat a ramas practic neschimbat fata de alegerile din aprilie si din iulie a anului 2009. Indecisii au stat acasa si vor sta acasa si pe 28 noiembrie daca nu va fi un Bloc Anticomunist.
    Aceasta am vrut sa spun si as fi nespus de bucuros sa am ocazia sa citesc si alte pareri cu privire la comentariul meu. Toate bune.


Lasă un răspuns

