Domnului Calderon Hinojosa, Preşedintele Statelor Unite Mexicane

Excelenţă,

Îmi face o deosebită plăcere să Vă adresez, cu prilejul aniversării  zilei Dumneavoastră de naştere, cele mai cordiale felicitări şi sincere urări de sănătate şi fericire personală.

Doresc să folosesc această ocazie pentru a-mi exprima satisfacţia în legătură cu evoluţia ascendentă a relaţiilor de prietenie şi colaborare dintre Republica Moldova şi Statele Unite Mexicane, contribuţia Dumneavoastră la aceasta fiind una substanţială. Am ferma convingere că relaţiile moldo-mexicane se vor extinde şi aprofunda şi în continuare, spre binele ţărilor noastre, al cauzei păcii şi progresului în lume.

Vă rog să acceptaţi, Excelenţă, expresia înaltei mele consideraţii.

Mihai GHIMPU,

Preşedintele interimar al Republicii Moldova


Un răspuns to “Domnului Calderon Hinojosa, Preşedintele Statelor Unite Mexicane”

  1. Sar Says:

    Si aici e un gest frumos! Nu cred ca pina azi ,am avut un presedinte, care sa-l felicite cu ziua de nastere pe presenintele Statelor Unite Mexicane


Lasă un răspuns

