Felicitări tuturor foştilor mei colegi de şcoală!

Astăzi, de Ziua Absolventului, îmi amintesc cu multă căldură de foştii mei colegi de şcoală: de la şcoala din Coloniţa, satul meu de baştină, de la Şcoala-internat Nr.1 din Chişinău (Poşta Veche), de la fosta şcoală Nr.1, actualmente Liceul „Gheorghe Asachi”. Îi felicit pe toţi cu acest prilej şi le doresc sănătate, succes în viaţă, împliniri profesionale, dar mai ales prietenii  trainice şi prieteni credincioşi!

De asemenea, le mulţumesc tuturor profesorilor noştri, care ne-au călăuzit, în acei ani, cu înţelepciune şi dăruire sufletească.

 "poza a fost editata pentru a exclude monumentele sovietice"

„poza a fost editata pentru a exclude monumentele sovietice”

Un răspuns to “Felicitări tuturor foştilor mei colegi de şcoală!”

  1. Sarmis Unionistul Says:

    De ce, domnule Ghimpu, nu militati DESCHIS si concret pt. Re-Unirea noastra cu România ?
    Sau interesul Dvs. personal este mai presus de interesul NATIONAL ?
    Daca nu aveti ce ascunde, lamuriti-ne atitudinea DVS. duplicitara la tema Re-Unirii !


Lasă un comentariu